General

PROJECTE D’APROFITAMENT DE PRODUCTES: TALLER DE MELMELADES

Els alumnes de 3r D, dins del seu treball per projectes, concretament el d’aprofitament d’aliments, s’ha posat mans a l’obra per preparar unes exquisides melmelades artesanes; qui sap si un dia no es dedicaran a preparar productes artesans com a empresaris d`èxit.  Us adjuntem els fotografies dels nostres alumnes molt aplicats en les seves elaboracions,

PROJECTE D’APROFITAMENT DE PRODUCTES: TALLER DE MELMELADES Llegeix més »

CELEBREM EL DIA DE PI

SETMANA DE LES MATEMÀTIQUES: El 14 de març, alumnes de 3r d’ESO, en el projecte d’Estadística van dur a terme una activitat especial per commemorar aquest dia tan important per a les matemàtiques, el dia de PI. A més de conèixer més profundament aquest nombre, van participar en un concurs per veure qui era capaç

CELEBREM EL DIA DE PI Llegeix més »

Esprint de matemàtiques

Ahir, els alumnes de 1r i 2n de ESO  van participar en el concurs de problemes de matemàtiques a l’esprint, aconseguint fer bé set dels vuit problemes proposats.  Enhorabona nois i noies pel vostre èxit! Esperem que continueu dominant les matemàtiques així de bé.

Esprint de matemàtiques Llegeix més »

FESTIVAL DE NADAL

El darrer dia de classe ha estat un dia especial. Hem recuperat antigues tradicions com el festival de Nadal. Us deixem algunes fotos de la jornada en l’enllaç Fotos Nadal 22.  Recorda que per veure-les necessites un compte de correu de l’institutmartamata,  Bones festes! Activitat parcialment subvencionada per l’Ajuntament de Salou

FESTIVAL DE NADAL Llegeix més »

LA MARATÓ, UN ANY MÉS

Entre el 17 d’octubre i el 18 de desembre, professionals de la salut fan milers de sessions divulgatives per acostar els joves a la realitat mèdica i humana de la salut cardiovascular i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies. Les sessions de divulgació estan adreçades, principalment, a centres educatius

LA MARATÓ, UN ANY MÉS Llegeix més »

Presentem a ZEZÉ

Us presentem a Zezé, el ximpanzé que apadrina l’Institut gràcies a la campanya de recollida de mòbils en desús, que fem en col·laboració amb el Instituto Jane Godall. Cada 30 mòbils recollits, podem apadrinar un ximpanzé en perill. Anima’t a portar el teu mòbil vell i així poder apadrinar-ne més!!

Presentem a ZEZÉ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut