CELEBREM EL DIA DE PI

SETMANA DE LES MATEMÀTIQUES:

El 14 de març, alumnes de 3r d’ESO, en el projecte d’Estadística van dur a terme una activitat especial per commemorar aquest dia tan important per a les matemàtiques, el dia de PI. A més de conèixer més profundament aquest nombre, van participar en un concurs per veure qui era capaç d’aprendre més dígits decimals de pi. L’activitat va estar tot un èxit i van mostrar molt d’interès, el guanyador va aconseguir arribar a memoritzar fins a 50 xifres decimals!

Altres activitats organitzades pel Departament de matemàtiques dins la setmana han estat:

– Reunió de coordinació de professores de matemàtiques de les escoles i els instituts de Salou.

-Tallers del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA) a 4t i 3r d’ESO sobre probabilitat.

– Construcció de la cúpula de Leonardo (alumnat de 1r d’ESO).

– Proves Cangur 2023 de matemàtiques