LA MARATÓ, UN ANY MÉS

Entre el 17 d’octubre i el 18 de desembre, professionals de la salut fan milers de sessions divulgatives per acostar els joves a la realitat mèdica i humana de la salut cardiovascular i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

Les sessions de divulgació estan adreçades, principalment, a centres educatius de secundària, batxillerat, cicles formatius, i a altres entitats socials, educatives i culturals de tot Catalunya.

Així doncs, un any més, hem gaudit d’aquestes xerrades

Avui dimecres la divulgadora de La Marató de TV3, Claudia Miñana Garcia, dietista, ha parlat sobre les malalties cardiovasculars, explicant els principals símptomes i casos específics als grups de 3r d’ESO. L’alumnat ha fet moltes preguntes i s’ha interessat pel tema.

El divendres vindrà també un altre divulgador, Josep Casajuana Brunet per fer les xerrades als altres grups de 3r.

Estem molt agraïts a la Fundació de La Marató per totes aquestes xerrades que ajuden a l’alumnat a conèixer més d’aprop aquestes malalties, Les més freqüents, són la hipertensió arterial, l’arteriosclerosi, l’angina de pit, l’infart de miocardi, la insuficiència cardíaca i l’accident cerebrovascular o ictus.

Espot de la Marató

Web de La Marató