SOM MÉS SOSTENIBLES

Som més sostenibles

Els alumnes de tercer d’ESO aprenen a fer un cistell de fibra de ratan en el projecte  d’escola Verda “ Som més sostenibles”. Aquest projecte és una iniciativa educativa que busca fomentar la consciència ambiental i la sostenibilitat en els estudiants de tercer d’ESO. La utilització de fibres vegetals per a la creació del cistell és una manera d’aprofitar els recursos naturals de manera sostenible, ja que aquestes fibres són biodegradables i renovables.

El projecte contribueix a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030, tenint especialment una gran rellevància per a l’ODS 12, que busca assegurar la producció i el consum sostenibles.