UN NOGUER PER AL DESÈ ANIVERSARI
Aquest matí els delegats ambientals de l’Institut han plantat al jardí un noguer en commemoració dels 10 anys de funcionament del nostre institut. La directora els ha explicat que quan es va inaugurar el centre ja es va plantar un arbre, un Ginkgo, una espècie prehistòrica que forma part del logo de l’Institut. En aquesta […]
UN NOGUER PER AL DESÈ ANIVERSARI Llegeix més »











