RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA
Avui hem rebut la renovació del reconeixement de la Generalitat de Catalunya com a Escola Verda. És la certificació de la bona feina que es duu a l’Institut en educació ambiental. Volem donar l’enhorabona als membres de la comissió d’escola verda pel seu lideratge, als delegats medioambientals per la seva implicació i col.laboració i a […]
RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA Llegeix més »











