Escola Verda

La Comissió Verda de l’Institut Marta Mata la formem un grup del professorat, personal del PAS, alumnes i membres de l’ AMPA que estem preocupats pel Medi Ambient i volem aportar el nostre granet de sorra per fer-lo més saludable. Amb algunes bones pràctiques mediambientals hem arribat a formar part de la xarxa d’Escoles Verdes.

  

El nostre e-mail de contacte és el : escolaverda@institutmartamata.cat 

Pàgina web de la xarxa d’escoles verdes de Catalunya on podeu trobar les accions que duem a terme: Enllaç Escola Verda

 

“Sigues tu el canvi que vols veure en el món” (Mahatma Gandhi)

RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA

Avui hem rebut la renovació del reconeixement de la Generalitat de Catalunya com a Escola Verda. És la certificació de la bona feina que es duu a l’Institut en educació ambiental. Volem donar l’enhorabona als membres de la comissió d’escola verda pel seu lideratge, als delegats medioambientals per la seva implicació i col.laboració i a […]

RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA Llegeix més »

MICROPLASTICS WATCHERS

El passat 20 d’octubre els alumnes de l’Optativa de Mediambient de 3r ESO van començar el primer període de mostreig de sorra a la platja de Ponent de Salou. Amb aquesta acció els alumnes col·laboren amb la plataforma ciutadana Observadors del Mar i el projecte Microplàstics Watchers desenvolupat per l’Institut de Ciències del Mar (CSIC).

MICROPLASTICS WATCHERS Llegeix més »

EL NOSTRE HORT

A l’hort de l’institut Marta Mata comença a notar-se que se’ns acosta la primavera.  Els dies són més llargs, el solet ens escalfa molt més… No hi ha millor manera d’adonar-se del miracle que cada any succeeix que prenent contacte amb la natura, fent com feien els nostres avis: cultivar la terra.  El primer trimestre

EL NOSTRE HORT Llegeix més »

SOS: CANVI CLIMÀTIC

Aquest matí l’institut s’ha afegit a les concentracions amb motiu del dia mundial del clima. Han estat cinc minuts en els quals una alumna de segon d’ESO ha llegit el manifest i que ens han de servir de reflexió sobre la importància de tenir cura del nostre planeta.

SOS: CANVI CLIMÀTIC Llegeix més »

JA TENIM CAIXES NIU

Som escola verda!! Ho portem al nostre ADN, “como muestra un botón”: Els alumnes de primer han construït una caixa perquè anidin els ocells. Estaven tan orgullosos que han anat a ensenyar-la a la directora, i la Carme Moreno ha volgut immortalitzar el moment amb aquesta fotografia.

JA TENIM CAIXES NIU Llegeix més »

VISITA A LA INCINERADORA

Els alumnes de 1r A d’ESO han visitat la incineradora de SIRUSA (Reciclatge de Residus Urbans) on han vist tot el procesament de residus. Durant l’activitat han realitzat un taller de selecció de reciclatge. Els alumnes ho han passat bé i han après que és molt important reciclar.

VISITA A LA INCINERADORA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut