I després del BAT, què?
Al febrer comencem les sessions d’orientació destinades a l’alumnat de segon de batxillerat. Avui la URV ha presentat els seus graus mitjançant una videoconferència en la qual l’ alumnat ha pogut interactuar fent les seves consultes.
I després del BAT, què? Llegeix més »











