ENS VOLS CONÈIXER? Accés a la visita virtual

Atès que s’inicia el procés de preinscripció 2021-2022  i que no us podem ensenyar en persona el nostre institut per la situació de pandèmia de la COVID-19, us convidem a fer un itinerari virtual per la nostra web per tal que obtingueu tota la informació sobre el Marta Mata i el seu projecte educatiu.

Per això us proposem:

1

Veure videos de presentació del centre que us donaran una bona idea de com treballem al Marta Mata:

L’alumnat explica com és l’institut, portes obertes 2021

Video  dels 10 anys de funcionament del centre

Video gravat amb motiu de la preinscripció 2019-2020.

2

Consultar el document sobre el nostre projecte educatiu:

PER QUÈ EL MARTA MATA ÉS EL TEU INSTITUT?

Veure el resum de la reunió de portes obertes:

Presentació portes obertes 2021

3

Llegir el recull de les preguntes freqüents que les famílies ens feu durant les jornades de portes obertes junt amb les respostes:

PREGUNTES FREQÜENTS EN PORTES OBERTES

4
Visitar la galeria de fotos de les nostres  INSTAL·LACIONS

5

Saber què pensen alguns antics alumnes de l’institut:  VIDEO AMB OPINIONS D’EXALUMNES

6

Navegar per la web del centre, clicant al botó menú que teniu a la dreta de la pàgina:

S’obrirà una pantalla com aquesta:

Us recomanem especialment visitar:
    • L’apartat 1 on  podeu veure  la informació sobre el centre i la seva organització: qui som, els perfils de l’equip directiu, projecte educatiu, Consell escolar…
    • L’apartat 3 on teniu un resum dels projectes que duem a terme i que ens singularitzen com a centre innovador i de qualitat.
    • Els articles publicats i la revista digital , doncs us donaran bona idea de les activitats i la vida cultural del nostre institut.

Si després d’haver fet la visita virtual, teniu algun dubte o ens voleu fer alguna consulta, podeu contactar amb nosaltres via mail a l’adreça del centre, e3010347@xtec.cat, escrivint a l’assumpte Consulta i us atendrem amb molt de gust.

Qualsevol novetat sobre la preinscripció la podreu anar consultant en aquesta mateixa página web o a l’enllaç preinscripció 2021-2022 .

Moltes gràcies per la vostra visita i esperem veure’ns ben aviat!