RECOLLIDA DE JOGUINES (CREU ROJA SALOU)

Us adjuntem la carta que Creu Roja Salou adreça a les famílies amb motiu de la seva campanya de recollida de joguines:

Benvolgudes, benvolguts.

Des de Creu Roja Joventut portem 28 anys realitzant la campanya de recollida de Joguines “Els seus drets en Joc”. I aquest any, encara amb més raó, tornem a engegar-la!

Donada l’especial situació derivada de la COVID-19, el nombre de famílies ateses per part de Creu Roja s’ha incrementat fortament. Per ajudar a comprendre la magnitud de la situació, l’any passat Creu Roja Salou va atendre amb aquesta campanya a un total de 57 infants. Aquest any ja són 149 les nenes i nens (dels nostres programes i derivats de Serveis Socials) que es poden quedar sense joguina aquest Nadal.

Es per aquest motiu que necessitem més que mai la vostra solidaritat. El projecte té com a objectiu principal la inserció social a partir de la igualtat i del dret que tot infant té a rebre una joguina nova. Així us demanem la vostra col·laboració amb una joguina nova, no bèl·lica i no sexista. Puzles, llibres, jocs de taula, titelles, instruments, etc., són exemples de les joguines que necessitem.

Podeu consultar els punts de recollida a l’Instagram i al Facebook de Creu Roja Salou i a la pàgina web www.lajoguinaeducativa.org

Ajudeu-nos a fer que aquest Nadal la màgia arribi a tots els indrets.

Moltes gràcies!

Us compartim alguns dels treballs de l’alumnat de 3r d’ESO al respecte: Video recollida de joguines alumnat 3r C