NO+ VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Avui es el dia en que volem obrir els ulls de tothom per reaccionar contra la violència de gènere. No es pot consentir a una societat com la nostra, que aquest sigui un dels problemes més freqüents que es viuen al món.
Desitgem que es pugui… Llegeix més»

RECOLLIDA DE JOGUINES (CREU ROJA SALOU)

Us adjuntem la carta que Creu Roja Salou adreça a les famílies amb motiu de la seva campanya de recollida de joguines:
Benvolgudes, benvolguts.
Des de Creu Roja Joventut portem 28 anys realitzant la campanya de recollida de Joguines “Els seus drets en Joc”. I aquest any,… Llegeix més»

TRIA BÉ!!!!

Els alumnes de 1er ESO en la matèria de projectes han dissenyat el nom, el logo i l’eslògan de la campanya que hem engegat aquest curs amb l’objectiu de reduir el consum de paper d’alumini degut al seu impacte ambiental. D’entre totes les propostes la… Llegeix més»

RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA

Avui hem rebut la renovació del reconeixement de la Generalitat de Catalunya com a Escola Verda.
És la certificació de la bona feina que es duu a l’Institut en educació ambiental.
Volem donar l’enhorabona als membres de la comissió d’escola verda pel seu lideratge, als delegats medioambientals… Llegeix més»

MICROPLASTICS WATCHERS

El passat 20 d’octubre els alumnes de l’Optativa de Mediambient de 3r ESO van començar el primer període de mostreig de sorra a la platja de Ponent de Salou. Amb aquesta acció els alumnes col·laboren amb la plataforma ciutadana Observadors del Mar i el projecte… Llegeix més»

PREAVALUACIÓ A l’ESO