El Nadal ja és aquí…

ACTIVITAT REALITZADA AMB L’AJUT DE L’AJUNTAMENT DE SALOU
Així ho sentim quan passegem pels passadissos de l’Institut i entrem a les aules de primer d’ESO, els nostres alumnes les han omplertes de Nadal!  Us agraïm molt el vostre esforç i admirem la vostra creativitat, haveu fet… Llegeix més»

LUCES DE BOHEMIA

A pesar de la pandemia, y con todas las medidas de seguridad pertinentes, los alumnos de 2º de Bachillerato y las profesoras de lengua castellana, hemos podido disfrutar de una sesión teatral en el Teatro Tarragona de la ciudad.  Todos hemos pasado un buen rato… Llegeix més»

Ens agrada el Nadal

Estem molt contents amb la magnífica decoració nadalenca, dirigida per la professora Anna Grau, que vol donar al nostre Institut el toc d’alegria que ens porta el Nadal.  Tot amb elements reciclats, perquè som escola verda, i perquè quan hi ha tanta creativitat al nostre… Llegeix més»

NO+ VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Avui es el dia en que volem obrir els ulls de tothom per reaccionar contra la violència de gènere. No es pot consentir a una societat com la nostra, que aquest sigui un dels problemes més freqüents que es viuen al món.
Desitgem que es pugui… Llegeix més»

RECOLLIDA DE JOGUINES (CREU ROJA SALOU)

Us adjuntem la carta que Creu Roja Salou adreça a les famílies amb motiu de la seva campanya de recollida de joguines:
Benvolgudes, benvolguts.
Des de Creu Roja Joventut portem 28 anys realitzant la campanya de recollida de Joguines “Els seus drets en Joc”. I aquest any,… Llegeix més»

TRIA BÉ!!!!

Els alumnes de 1er ESO en la matèria de projectes, i amb l’ajuda de lesnoves tecnologies, han dissenyat el nom, el logo i l’eslògan de la campanya que hem engegat aquest curs amb l’objectiu de reduir el consum de paper d’alumini degut al seu impacte… Llegeix més»