PASSA’M EL MANGA!

A l’IE Mossèn Cinto creiem que llegir és una part fonamental en l’educació. Per això us recomanem uns quants Manga, còmics japonesos, que creiem que us poden agradar. A nosaltres ens agraden molt! i Us animem a llegir-los i a compartir-los entre vosaltres!

Dragon Ball. Aquest anime es un dels animes més bons del món per no dir el millor. Aquest anime es apte per totes les edats. L’argument de Bola de Drac se centre en la recerca de les llegendaries Boles de Drac, un total de 7 boles que han de ser reunides i que donen lloc a l’aparició  del Drac Shenron que pot concedir qualsevol desig. En Goku, el protagonista, viu un munt d’aventures i va fent nous amics, ell és un guerrer molt fort i en el seu interior hi ha dormit un poder llegendari.

Bleach. Recomanem bleach, perquè es una trama de fantasia, on el protagonista ,l’Ichigo, pot veure esperits. Un dia el visita una shinigami, perquè un monstre que es diu Hallow estava atacant a la seva família. En un moment de la història manga la shinigami intenta salvar a l’Ichigo però la deixen a la vora de la mort. La shinigami li dona els poders a l’Ichigo i …. Si voleu continuar sabent més, endavant! Només us dic una cosa, hi ha una mica de sang…

Death note. Recomanat per a nois i noies de +12. Creiem que us pot interessar Death note. Explica la història d’en Light Yagami un adolescent que es troba una misteriosa llibreta que pot arribar a acabar amb la vida dels altres. Aquest quadern pertany a un shinigami (déu de la mort), aquest noi vol eliminar els criminals del planeta i portar la pau al món…Vols saber com acabarà? Doncs us animem a llegir-lo!

My hero academia, o més conegut com a Boku no hero, es un anime on quasi el 80% de la població té superpoders. El protagonista és dels pocs que no té poders sobrenaturals. A més a més, els seu desig és poder estudiar a la universitat U.A. i convertir-se en el seu heroi preferit, All Migh, el millor heroi del món, i també el símbol de la pau. Si t’ha interessat us animem a que el llegiu!

Haikyuu. Es un anime que va de un jove que veu un partit de voleibol per la televisió i s’inspira en un jugador anomenat “El Petit Gegant”. Des de llavors, la seva aspiració és convertir-se en algú com ell, per la qual cosa lluita per muntar el seu propi club a la seva escola.

Kuroko no Basket. En Kuroko, el protagonista és un dels jugadors japonesos més bons de la seva edat.Tot comença quan ell s’apunta a un club d’un institut. Abans ja havia estat membre d’un altre equip, però eren tant  bons que no necessitaven jugar en equip. S’apunta a un altre club per guanyar-los i fer-los veure que jugar en equip es el més necessari, però per guanyar-los necessita en el seu equip un jugador potent, ja que la especialitat d’en Kuroko es fer passes sense que el vegin (es una ombra).

Brigada de comunicació, 1r d’ESO.