SORTIDA AL RIU TER

El dijous 18 d’abril, l’alumnat de 4t, farà la sortida, de tot el dia, amb bicicleta pel passeig del Ter. Els objectius, entre d’altres,  són  posar en pràctica coneixements adquirits en el projecte de medi d’ aquest curs i habilitats motores treballades a l’ àmbit d’educació física. A més a més, coneixerem la fauna i la flora i també visitarem la colònia Rusiñol, el canal Industrial i el Museu Industrial del Ter on a més de fer un taller sobre l’estat de salut del riu, visitarem la zona del museu que representa una antiga fàbrica tèxtil i la turbina.

Hem de portar:

– Bicicleta revisada (frens, canvis, cadenes, rodes inflades…)

– Casc

– Impermeable

– Motxilla còmode per anar en bici

– Esmorzar i dinar

– Aigua per tot el dia

Quedem al pàrquing de sorra (carrer Vilanova) a 2/4 de 9 del matí per carregar les bicicletes.

Seguidament entrarem a l’escola i marxarem amb l’autobús que ens esperarà a l’entrada i tornarem a 2/4 de 5 de la tarda.

Les mestres de CM i mestra d’ Educació Física