SORTIDA AL MIT/ BICICLETADA

Hola Famílies, per fi ja ha arribat el dia de fer l’esperada sortida amb bicicleta per la ruta del Ter a Manlleu.

Durant el passeig visitarem una antiga colònia tèxtil, observarem el canal, els safaretjos i les rescloses per acabar visitant el museu del Ter, on hi realitzarem dues activitats relacionades amb el projecte.

Serà el proper dimarts dia 26 de març durant tot el dia.

Hora de sortida: 3/4 de 9 del matí al pati de l’escola per carregar les bicis. Entrar per les portes de sempre i aparcar les bicis a dalt a la pista.

Arribada a l’escola: Aproximadament a 2/4 de 5 de la tarda.

Cal portar: esmorzar, beguda (no envàs vidre o llauna), dinar, roba còmode i adequada per l’activitat.

Ep!! sobretot penseu a revisar la bicicleta aquest cap de setmana. Ens ho passarem super bé!

Marta, Rafa i Mariona