SORTIDA PROJECTE DEL COS!!

Hola famílies!

El divendres dia 1 d’abril fem una sortida a Vic.

Marxarem de l’escola a  les 8:45h i arribarem a les 16:30h. Molt important ser puntuals, no pujarem a dalt a la classe i quedem a l’entrada de la plaça Roviretes !!!

Aquestra sortida es fa en motiu del treball que estem fent sobre el projecte del cos:” Què li passa ala nostre cos quan ens movem?”

Farem dues activitats relacionades amb el moviment del cos:

-Anirem al club gimnàstic Vic:  farem activitats amb els aparells de gimnàstica acompanyats dels monitors del club.

Anirem al club tennis Vic: farem jocs a dins a la piscina acompanyats de monitors i la mestra educació física de l’escola.

Ens quedarem a dinar al parc que hi ha davant de les pistes d’atletisme.

Cal portar:

-Anar vestits amb roba esportiva.

-Una Motxilla i a dins hi ha d’anar:

• Bossa petita amb : tovallola, banyador, xancletes, gorro i ulleres (voluntari)
  • esmorzar
  • dinar i beguda