VERDAGUER 2018

Aquest any per treballar Verdaguer hem partit de la pregunta:  Verdaguer i Mossèn Cinto són la mateixa persona?

Aquest nou projecte  el vam iniciar el mes d’abril amb els Jocs Florals. Els alumnes després de realitzar diferents tasques van descobrir la solució i vam voler saber-ne més sobre la figura d’en Verdaguer.

A més  de les activitats realitzades a l’escola, les famílies han col·laborat buscant informació sobre els actes que es porten a terme durant la Setmana Verdaguer.  Els alumnes van portar diferents materials per exposar-los a la classe i gràcies a aquests i el que hem après a l’aula, hem pogut preparar l’exposició.

A l’exposició trobareu el plànol de Folgueroles amb codis QR. Si seguiu les indicacions per poder instal·lar l’aplicació al mòbil, podreu veure els alumnes recitant les plaques dels carrers. Ja veureu que bé ho fan!!

Cal agrair la col·laboració de la Montse Segalés i en Xevi Roviró  perquè ens van ensenyar la història, els balls de Folgueroles i qui són aquests petits éssers anomenats Nyetos.

Si no sabeu què són els Nyetos  trobareu la resposta a l’exposició.