16a Setmana del Medi Ambient

En el marc de la setmana europea de la prevenció de residus, del 20 al 28 de novembre vam celebrar la 16a Setmana del Medi Ambient.

L’alumnat de primer vam crear obres d’art amb residus plàstics que van poder ser visitades a l’exposició “Els últims plàstics” a l’Ajuntament.

Per fer les nostres obres d’art, ens vam organitzar en grups cooperatius. Entre tots/es els membres del grup, vam pensar quin era l’objecte o la cosa que volíem representar. Posteriorment, vam fer-ne un disseny i vam fer una llista del material que utilitzaríem (triant-lo entre tot els objectes de plàstic que havíem portat des de casa). Finalment, ens vam posar a construir i ens van quedar unes obres d’art molt xules i molt originals!

A més, vam participar a la diada “A l’escola hi vaig a peu” i vam visitar l’exposició “Menys plàstics, més vida” als Jardins de Can Dachs.

Us deixem un recull de fotografies d’aquests dies!