SORTIDA DE LA TARDOR P5

El divendres, 5 de novembre, els alumnes de P5 anirem d’excursió per observar els canvis que es produeixen al nostre entorn durant la TARDOR.

Sortirem a l’escola i anirem a la Font Trobada, on esmorzarem. Seguidament ens arribarem fins a St. Julià, a les Set Fonts, on dinarem i jugarem una bona estona. Tenim previst arribar a l’escola a 2/4 de 5 de la tarda.

Cal portar:

• Roba i calçat còmode.
  • L’esmorzar, el dinar i una beguda. Els usuaris de menjador se’ls proporcionarà pícnic si no es diu el contrari.
  • Una bossa de plàstic per si hem de seure a terra i està humit.
  • Una motxilla còmode i prou gran per posar, si cal, la jaqueta a dins. Comproveu que al caminar no els cau les nanses.

Moltes gràcies!

parc de les Set Fonts: fotografía de Sant Julià de Vilatorta, Provincia de  Barcelona - Tripadvisor