EXCURSIÓ DE LA TARDOR

Els/les alumnes de P4, demà dimecres 7 de Novembre, anirem a fer un volt per Folgueroles per observar els canvis del paisatge a la tardor. Anirem cap al Passavant, baixarem cap a Foquers, pujarem les escales i acabarem jugant a La Damunt.

Sortirem de l’escola a 1/4 de 10 i tornarem aproximadament a 2/4 de 5h.

Cal portar esmorzar, dinar ( als usuaris de menjador se’ls proporcionarà picnic si l’han demanat), beguda, roba i calçat còmode per caminar. També us aconsellem que portin una bossa de plàstic per seure a sobre (és probable que amb les pluges dels últims dies, el terra estigui moll).

Disculpeu que haguem posat el recordatori tant just. Moltes gràcies.