Setmana Verdaguer a Educació Infantil

La setmana passada, tal com es fa a tot el poble de Folgueroles,a l’escola també vam celebrar la Setmana Verdaguer. La Montse ens va explicar el conte de “La marieta Voliol” relacionat amb la figura de Mossèn Cinto i un dels seus poemes que explicava com els nens de la seva època jugaven fent passar les marietes per les mans. Nosaltres vam posar la nostra mà al final del conte i hi vam enganxar una marieta. Un altre dia va venir la Teresa Ribera, que havia estat mestra de l’escola, a recitar-nos poemes i explicar-nos contes relacionats amb Verdaguer, els insectes i els jocs d’infantesa. Els de P3 van anar fins a Sant Jordi tot imitant el camí que sovint feia i inspirava a Mn Cinto, els de P5 van anar a veure la Casa Museu Verdaguer i, finalment, el divendres a la tarda els nens i nenes de sisè ens van xiuxiuejar poemes a l’orella. Ha estat una setmana molt poètica i divertida.