DIJOUS LLARDER I CARNESTOLTES

El dijous 16 de febrer, tot l’alumnat d’educació infantil anirem a esmorzar a la Damunt per celebrar el Dijous Llarder.

Recomanem que els vostres fills i filles portin per esmorzar un entrepà de botifarra i/o truita, tovalló i una beguda en envàs de plàstic, cartró o cantimplora . Tot marcat amb el nom i dins la motxilla. Cal que portin calçat còmode i una bossa de plàstic per poder seure a sobre si el terra és moll.

Al llarg de tota la setmana, hem de seguir les consignes que ens ha dit el Rei Carnestoltes! El divendres 17, per acabar la setmana com cal, farem una desfilada i ball de disfresses amb l’alumnat de cicle inicial. Cal que tots els infants d’educació infantil vinguin vestits de casa amb aquella disfressa que més els hi agradi!

Les mestres d’educació infantil.