Benvolgudes famílies,
Us informem que les organitzacions sindicals CGT i SO han convocat una jornada de vaga general per al dia 27 de setembre de 2024, de 0.00 hores a 24.00 hores de durada, que afecta al conjunt de treballadors i treballadores del sector públic i privat de l’àmbit territorial de Catalunya. El Sindicat d’Estudiants també s’ha adherit a aquesta vaga.
Pel que fa a la vaga us fem saber que:
- Els serveis mínims que s’estableixen són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats”
- El professorat pot exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot ser no comunicat a les direccions dels centres.
3. Als alumnes de 1r i 2n d’ESO aquesta convocatòria no els afecta. La resta de grups d’ESO poden adherir-se a la vaga com a dret de manifestació. En aquest cas, les famílies hauran de justificar la falta d’assistència al tutor/a amb l’autorització que arribarà per TPV a les famílies d’aquells alumnes que es volen adherir al seu dret.
El servei de menjador i acollida no es veuen afectats.
Equip Directiu


