TORNEIG DE FUTBOL7 (1 de setembre 2024)

Benvolgudes famílies,

L’alumnat de 3ESO A de l’IE Mossèn Cinto ha fet una proposta a l’Ajuntament de Folgueroles per a utilitzar el camp de futbol i poder-hi fer un torneig de Futbol 7 (F7). S’ha acceptat dur-lo a terme durant tot el dia 1 de Setembre i ha quedat inclòs dins del programa de Festa Major d’Estiu 2024, però quedant condicionat a conèixer si hi haurà una bona participació i inscripcions en ferm. L’equip impulsor d’aquesta activitat són els mateixos alumnes que en hora de tutoria han decidit fer aquest projecte de manera participativa i cooperativa i la seva proposta s’ha presentat dins el Programa Delegats 3D del Departament d’Educació. El primer pas que s’ha fet és anar a les aules a explicar la proposta a tot l’alumnat de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior i d’ESO (des de 1r fins a 4rt). Animem a tots i a totes a formar equips per a jugar a F7 durant la Festa Major.

Si el vostre fill o filla arriba aquests dies a casa amb un formulari anomenat F7_Folgueroles_2024 i amb un mini-fulletó amb el logo del Torneig ara us expliquem en més detall de què tracta. Si algú necessita més documents els podeu trobar al Punt Jove i el dilluns vinent, 27-05 l’alumnat de 3ESO A tornarà a passar per les aules a fer un recordatori de com s’ompla aquest paper:

* aquest formulari és voluntari, demana informació dels jugadors i jugadores que formaran un equip. Es demana el nom i cognoms, amb quin número de dorsal vol participar cadascú, en quina categoria d’edat, les dades de contacte d’algun responsable de l’equip que sigui major de 18 anys i per últim cal anotar-hi la talla de samarreta que cada participant adquirirà en la inscripció del torneig (XS,S,M,L,XL). Ara hi ha una setmana per a pensar-s’ho i començar a organitzar els equips!

* aquest formulari el recollirà l’alumnat de 3ESOA el dia 31 de maig quan passin per les aules tant de primària com d’ESO. S’estudiarà la viabilitat dels equips, es comunicarà a la Direcció del Centre i ja es començarà a organitzar l’estructura del torneig.

* en el cas favorable, si s’arriba al mínim d’inscrits, el divendres 7 de juny l’alumnat de 3ESOA anirà a totes les aules per acabar de decidir la talla de les samarretes ja que l’empresa ens portarà mostres de les samarretes tècniques que es volen encarregar. A continuació entre el dia 10 de juny fins al dia 17 de juny de 16h-18h dins de l’Ajuntament el Punt Jove prepararà un espai per a realitzar el pagament de l’inscripció. El preu del torneig és de 8 euros, essent 4 euros de pagament d’assegurança mèdica i 4 euros del cost de l’estampació de la samarreta tècnica.

*en el cas desfavorable, és a dir, si no s’arriba al mínim d’inscrits, l’organització decidirà externalitzar la campanya de promoció i així poder conèixer si hi ha viabilitat de formar equips i continuar amb el projecte.

Nosaltres volem donar les gràcies al Punt Jove, l’Ajuntament, el Club de Futbol i a la Direcció del Centre que des d’inici ens han donat suport i ens ajuden en tots els requeriments que els hi estem proposant. Esperem que puguem iniciar la primera jornada esportiva de F7 dins la Festa Major i que en tinguem per molts anys!

Adjuntem la Normativa del Torneig,

A reveure,