“The Daily Mile”

El passat 28 d’Abril de 2022 l’Institut escola ens vam adherir a la celebració del “The Daily Mile”, un dia on totes les escoles del món ens hem mobilitzat per fomentar tots els beneficis que té l’activitat diària en la salut física i mental. Amb aquesta acció pretenem que tots els nens i nenes, nois i noies, prenguin consciència sobre la importància de la pràctica d’activitat física diària.

Vam portar a terme l’acció durant l’estona de pati on tothom va realitzar un petit circuit corrent o caminant pel recinte exterior de l’Institut escola.

A continuació us deixem un petit recull de fotografies de l’activitat.

CLIQUEU AQUÍ