Santa Cecília

S’acosta la setmana de Santa Cecília, la patrona de la música, i amb els nens i nenes de tota l’escola estem preparant un repertori de cançons que tenim moltes ganes de cantar-vos. Serà una setmana molt especial. De dimarts a divendres farem les SORTIDES MUSICALS. Cada dia un cicle presentarà el repertori treballat. Obrirem les portes de l’escola a les 4.15h i podreu accedir a les escales del pati, on hi hauran col·locats els vostres fills i filles preparats per fer-vos un bon concert.

Dimarts 19: Cicle Inicial. 1r i 2n

Dimecres 20: Educació Infantil. P3, P4 i P5

Dijous 21: Cicle Mitjà. 3r i 4rt

Divendres 22: Cicle Superior. 5è i 6è

Quan s’acabi el concert, els nens i nenes d’EI els podreu recollir a les seves respectives classes i els alumnes de C.Inicial a les columnes del pati. Moltes gràcies

Hi esteu tots convidats!!! Esperem que gaudiu molt del concert.