SANTA CECÍLIA 18

Hola a tothom,

La setmana vinent celebrarem un any més, la festa de Santa Cecília, la patrona dels músics. Aquest any, la temàtica de la festa gira al voltant de la importància de  menjar bé i tenir uns  hàbits saludables. Per créixer forts i valents, necessitem estar ben alimentats, descansar bé i fer esport. És per això que el dijous dia 22, farem al gimnàs la representació del conte: “La princesa capritxosa“, que ens ajudarà a entendre la importància de mantenir una alimentació sana.

També farem les ENTRADES MUSICALS, a les quals, hi esteu tots convidats:

Dimarts 20 de novembre a les 9h del matí, actuaran 1r, 2n i 3r

Dimecres 21 de novembre a les 9h del matí, actuaran P3, P4 i P5

Dijous 22 de novembre a les 9h del matí, actuaran 4rt, 5è i 6è

IMPORTANT: Tant el dia de l’entrada musical com el dijous 22, tots els nens i nenes hauran de venir vestits de negre o foscos de casa i hauran de portar un davantal amb el nom posat sobre l’anorac o jaqueta. Els alumnes, el dia que cantin, hauran de venir a l’escola una mica abans a les 8.55, entraran per la primera entrada de dins l’escola (l’accés habitual dels nens i nenes de 1r, 2n i 3r) deixaran les motxilles al hall de l’entrada i es col·locaran a les escales del pati per cantar.

Us hi esperem a tots!!!