RECORDATORI DE SANTA CECÍLIA

Benvolgudes famílies,

La festa de Santa Cecília ja està a tocar i us voleu donar les últimes informacions.

Recordeu que esteu convidats a venir a escoltar el concert el dia que el/els vostres infants siguin els protagonistes:

Dimarts seran els infants de 1r, 2n 3r i 4t

Dijous seran els  infants de I3,I4,I5, 5è, 6è i alumnes de 1r ESO

*Els alumnes de 2n i 3r d’ESO s’encarregaran de la part organitzativa del concert.

Important: l’accés a l’escola es farà pel carrer Vilanova de Sau. Des d’allà podreu entrar al gimnàs per la porta corresponent. Ja estarà indicat. Recordar que l’hora d’entrada és a les 15.40h i que el concert s’iniciarà a les 15.50h. Quan s’acabi l’actuació podreu anar sortint a fora a esperar els vostres infants.

Moltes gràcies i molta música.