MUSICAL DEL PETIT PRÍNCEP

Benvolgudes famílies,

Aquest primer trimestre, tot l’alumnat d’infantil, primària i 3r d’ESO hem estat treballant el projecte del musical del Petit Príncep. Tenim previst fer dos assajos generals, el primer amb l’alumnat d’infantil i primària i el segon s’hi afegirà l’alumnat de 3r d’ESO que han treballat la part de dramatització del musical. Portarem a terme  un total de tres concerts. Us adjuntem tota la informació que creiem que és del vostre interès per tal de fer-ho possible i al mateix temps us convidem a totes les famílies a venir-lo a veure, els dies que tenim establerts. Esperem que gaudiu molt de l’espectacle i us donem les gràcies per avançat, per la vostra col·laboració.

VESTUARI NECESSARI PER CURSOS:

*Imprescindible tan pels assajos com pels concerts

• I3, I4 I I5: Pantalons texans i una samarreta blanca màniga llarga
  • 1r: Pantalons texans i samarreta de color marró
  • 2n: Pantalons  i samarretes negres
  • 3r: Pantalons negres i samarreta verda (la que tenen del Cantem Junts)
  • 4t A: Pantalons i samarreta de color blanc
  • 4t B: Pantalons verds, marrons o grisos i samarreta verda (la que tenen del Cantem Junts)
  • 5è A: Pantalons o malles negres i samarreta negra.
  • 5è B: Pantalons i samarreta negres. Els 4 matemàtics han de portar una bata blanca (Muriel. Luan. Pol i Roc)
  • 6è A i B: Els nens han de portar pantalons i samarreta negres i les nenes; malles negres, samarreta negra i un monyo al cap.

*La resta d’elements ja els hi proporcionarem nosaltres.

ASSAJOS GENERALS:

20 de novembre al matí. Alumnat d’EI i Primària

24 de novembre al matí. Alumnat d’EI, Primària i 3r d’ESO

IMPORTANT: Aquests dos dies l’alumnat ha de venir vestit de casa amb el vestuari corresponent.

CONCERTS: Al gimnàs de l’escola

4 de desembre a les 15:25h: Obert a  les famíles d’I3 fins a 3r

5 de desembre a les 15:25h: Obert a les famílies de 4t fins a 6è i també als familiars de 3r d’ESO

19 de desembre a les 10:00h: Avis del centre de dia, del casal d’avis i els infants de la llar d’Infants. També podran veure l’espectacle l’alumnat de 1r, 2n i 4t d’ESO.

• Les famílies amb fills/es als dos torns, escolliu una de les dues sessions.
  • L’escola obrirà les portes del c/Vilanova 5 minuts abans de que comenci l’espectacle. Si acompanyeu als vostres fills a l’escola a les 15h, us demanem que us espereu a fora fins que obrim les portes de l’edifici. Preguem el màxim de puntualitat.

Moltes gràcies,

L’equip docent