FESTA DE L’ESPORT 2018

Benvolgudes famílies,

Divendes 23 de març durant tot el dia i com ja és habitual celebrarem la Festa de l’Esport, aquest any dedicada a la pràctica de la DUATLÓ. Aquesta especialitat esportiva combina dues modalitats la cursa a peu i en bicicleta.

Per aquest motiu, hem plantejat activitats de córrer i bicicleta diferents per a cada cicle tenint en compte el nivel evolutiu dels alumnes.

P3 i P4:

Durant tot el matí realitzaran jocs i circuits amb patinets i corrents dins el pati de l’escola.

P5, 1r i 2n:

Durant tot el matí realitzaran jocs i circuits amb bicicletes i corrents dins del pati de l’escola.

Cicle Mitjà i Superior:

Durant tot el matí realitzaran una duatló pels carrers del poble.

A la tarda, la Verónica Avení mare de l’escola i triatleta de l’equip etb-Vic ens explicarà en què consistex aquest esport i les seves principals peculiaritats. Serà el moment de l’entrega de premis i obsequis.

Pel bon funcionament d’aquesta jornada demanem a les FAMÍLIES:

• Tots els alumnes han de portar patinets o bicicletes i casc.
  • Les bicicletes han d’estar revisades i en bon estat.
  • Totes les bicicletes i patinets han d’anar marcades amb el nom de l’alumne/a.
  • Els alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n a les 9 del matí quan arribeu a l’escola heu d’aparcar les bicicletes i patinets a la paret on hi hagi el cartell del curs del vostre fill/a.
  • Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior han de portar les bicicletes a la plaça abans d’entrar a l’escola per evitar col·lapse al pati de l’escola. A partir de les 7:30 ja les podeu començar a deixar. Tots els alumnes que van a dinar a casa s’emportaran la bicicleta a casa al migdia. Els que es queden a dinar les deixaran al pati i se les emportaran a la tarda.

Gràcies per a la vostra col·laboració esperem que sigui una jornada lúdica i participativa.