Fem ràdio: “Fem història amb música” Aquí teniu el nostre primer podcast!

Bona tarda a tothom!

Els alumnes de 1r d’ESO, des de l’àmbit de música, estem molt emocionats i emocionades, perquè volem compartir amb vosaltres el nostre 1r podcast del nostre programa “Fem història amb música”! Avui ens estrenem amb l’emissió del nostre primer podcast. Així podreu escoltar quina va ser la sintonia guanyadora! Farem un article explicant les més votades!

Us compartim el nostre SITE perquè pugueu veure com l’hem anat fent i sinó, aquí sota també us compartim aquí el nostre ÀUDIO PODCAST 1.

Escolteu-nos al cotxe, des de casa, fent un gelat amb els amics/es, quan torneu de les extraescolars, si sortiu a córrer o a passejar el gos! Ens podeu escoltar quan vulgueu!

Us avancem que en el primer programa vam tenir dues col·laboracions!

• D’una banda, vam tenir l’assessorament i acompanyament d’un alumne de 2n d’ESO que ens va venir a explicar com s’ha de fer un programa de ràdio. Gràcies Biel Bernal per la teva col·laboració i per fer-nos de tècnic de so en la nostra primera gravació! Gràcies!!
  • I d’altra banda, també vam tenir una fantàstica col·laboració amb el grup de música: The Jumping Jacks! Encara no els heu escoltat? Doncs feu-ho que són boníssims! I des d’aquí els hi volem donar les gràcies per la seva fantàstica col·laboració!

En breu, el nostre proper podcast!

Alumnes de 1r d’ESO