CANTEM JUNTS

Benvolgudes famílies, aquest trimestre a l’aula de música hem estat treballant la cantata “Junts el somni és més gran” emmarcada dins el projecte del Cantem Junts. Com ja sabeu la cantata tindrà lloc el proper 21 d’abril al camp de futbol de Calldetenes a les 18:30, tot i que l’alumnat hi haurà de ser a les 17:45. Serà l’última edició del projecte.

Abans però, aquest dijous dia 16 a les 10h del matí farem un assaig previ al gimnàs del nostre l’institut escola amb la Buia (directora artística del projecte) i en Guillem, el pianista.

El següent divendres 24 de març farem l’assaig pregeneral al pavelló vell del nostre poble en el que hi assistiran els 728 alumnes de 1r a 6è de primària de totes les escoles que participen en el projecte; el Bellpuig, el Roser, les Roques, St.Marc, Jacint Verdaguer i nosaltres. Serà el primer cop que cantarem tot el repertori plegats amb tots els músics i els col·laboradors de la cantata.

Estem molt emocionats i tenim moltes ganes d’ensenyar-vos el resultat de tot aquest treball que hem anat teixint durant tot el trimestre.  Esperem poder comptar amb la vostra presència el dia del concert. Més endavant ja us anirem concretant tots els detalls del concert. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.