ADAPTACIÓ TARDA P3

Aquests primers dies no hi ha masses alumnes que es queden al servei de menjador i, per tant, hi haurà un gran grup d’alumnes de P3 que faran l’entrada a la tarda. Per tal d’evitar aglomeracions a les 15h, creiem convenient fer dues entrades d’alumnes amb un quart d’hora de diferència entre els dos grups. A la tarda, la distribució de les entrades serà la següent:

El grup que entrarà a les 15h de la tarda seran els alumnes des de Riera a Viñas.

El grup que entrarà a les 15:15h de la tarda seran els alumnes des d’Arroyo a Pratdesaba.

Disculpeu les molèsties!

L’equip d’educació infantil.