ACCIÓ SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

del 6 al 12 de febrer vam realitzar la setmana solidària al centre. Aquest any anava destinada a la malaltia minoritària DYRK1A. Existeixen pocs casos a Catalunya i en tenim un de molt proper al centre.

Tot l’alumnat de l’Institut Escola hem anat treballant entorn aquesta malaltia realitzant xerrades i propostes durant tota la setmana.

Per tal de col·laborar amb l’associació DYRK1A, des del centre conjuntament amb l’AFA, el passat 11 de febrer vam organitzar la 1a caminada solidària pels entorns de Folgueroles. Una caminada familiar, planera i amb opció a escollir entre dos recorreguts (5 i 10 Km).

Des del centre volem agrair a l’AFA, a totes les persones que vàreu poder participar i col·laborar i especialment a la Sandra i a l’Àuria per compartir-ho amb tot l’alumnat del centre. Vam tenir una col·laboració d’unes 300 persones aconseguint una recaptació total aproximadament de 1300 euros.

Novament moltes gràcies a tots i totes.

Institut Escola Mossèn Cinto