A L’ESCOLA RECICLEM LES PILES

Els habitants del Planeta Reciclatge han detectat que els Ecoplanetes de la Terra (com la nostra escola)  estan realitzant campanyes per impulsar el reciclatge de les piles i han decidit organitzar un concurs intergalàctic per premiar-los. Així que demanem a tots els agents Apilo (alumnes, familiars, mestres, amics…) que seguiu recollint les piles gastades i les porteu a la nau Apilo XII que tenim al costat de l’Arbre del Medi Ambient. En breu, rebreu una nau petita per anar-les guardant a casa. Però recordeu de portar-les a l’escola, ja que, a final de curs, la nau Apilo XII carrega totes les piles gastades i les porta al planeta reciclatge perquè no facin malbé la natura i en puguem aprofitar algunes parts. Penseu també que, si en recollim moltes, potser aconseguim un premi (www.apilo.cat).  Gràcies per la vostra col·laboració.