SANTA CECÍLIA

UN VIATGE AL PASSAT

El dimecres 22 de novembre, dia de Santa Cecília, tota l’escola pujarem a una màquina del temps que ens portarà al passat i aprendrem cançons antigues i balls que escoltaven els nostres pares, mares i avis. La màquina ens portarà molt enrere en el temps. Aprendem cançons populars antigues que no sabem ni la data de la seva publicació i seguirem viatjant poc a poc per totes les dècades fins a la dècada actual. Per acabar ens relaxarem amb una petita actuació del cicle Superior que ens vol sorprendre amb una interpretació coral amb percusió corporal.

ORDRE DE L‘ACTUACIÓ I CANÇONS:

1.-  P3- Kokoleoko (Cançó popular africana)

2.-  P4- La cançò de la felicitat (Cançó popular)

3.-  P5- La Maniera (Cançó popular)

4.-  1r-  Cançó de Xesco Boix. “Diu que quan seré gran…” (Dècada dels anys 70)

5.-  4t-  Ball de Xuxa. “ilarie” (Dècada del anys 80)

6.-  5è- Cançó de Black. Versió de “Wonderful Life” – “Viure és tan meravellós” (Dècada dels anys 80)

7.-  6è- Ball de George Michael- “Wham! Wake me up before you go-go..” (Dècada dels anys 80)

8.-  2n- Cançó de Michael Jackson. Versió de “Heal the world” – “La pau és aquí” (Dècada dels anys 90)

9.-  3r-  Cançó de Els Catarres. Obre els ulls. (Dècada actual, any 2012)

10.-  Cicle Superior – Interpretació coral amb percusió corporal.

VESTUARI DE CADA CURS:

EI: Samarreta d’un sol color i pantalons foscos

1r: Samarreta vermella i pantalons texans o foscos

2n: Samarreta blanca i pantalons texans o foscos

3r: Samarreta blava i pantalons texans o foscos

4t: Samarretes i pantalons o malles de colors cridaners barrejats.

5è:Samarreta verda i pantalons texans o foscos

6è: Samarretes i pantalons o malles de colors cridaners barrejats.

ENTRADES MUSICALS

A les 9h es faran les entrades musicals al porxo com cada any. Cantarem una cançó cada curs i esteu convidats a gaudir-les amb nosaltres.

Dilluns, 20 de novembre- EI

Dimarts, 21 de novembre- CI