Benvolgudes famílies,
El tercer trimestre ja s’acaba i per això us volem demanar que els vostres fills/filles portin la bossa de roba per tal de posar tots els treballs i coses que hem anat fent aquests dies.
Ja la podeu portar i comproveu que hi hagi el nom posat.
Dijous és el dia que s’ho emportaran tot a casa.
Atentament,
Les mestres


