Benvolgudes famílies,
Durant aquesta setmana, l’Institut-Escola impulsa una nova edició de la Setmana de l’Acció Solidària, una iniciativa que té com a objectiu fomentar els valors de la solidaritat, el compromís i la consciència social entre el nostre alumnat.
Enguany, col·laborem amb l’escola Joseph Alamati Dieme, al Senegal, mitjançant una recollida de material escolar que s’haurà de fer arribar al centre per contribuir a millorar els recursos educatius de l’alumnat.
Paral·lelament, al llarg de la setmana s’està duent a terme diverses activitats de sensibilització a nivell de centre, com ara xerrades, visualització de documentals i una exposició de fotografies, entre d’altres coses, amb la finalitat d’apropar l’alumnat a la realitat d’altres contextos educatius i socials.
Animem a totes les famílies a participar en aquesta iniciativa solidària i agraïm, per endavant, la vostra col·laboració i implicació.
Entre tots i totes, fem Institut Escola i construïm un món més just.



