70è ANIVERSARI DE L’ALLIBERAMENT DELS CAMPS DE CONCENTRACIÓ NAZI

Els alumnes de 4t d’ESO i 1r de BAT han participat i col·laborat en els actes que s’han dut a terme al nostre Municipi, organitzats per la Regidoria d’Ensenyament i l’Amical Mauthausen, per commemorar el 70è aniversari de l’alliberament dels camps de concentració nazi.

Van visitar i treballart l’exposició “Mauthausen l’Univers de l’Horror”, instal·lada al Pati del Castell del 13 d’abril al 2 de mai, que tenia per objectiu donar a conèixer les vivències dels republicans espanyols al camp de concentració de Mauthausen, en un llarg recorregut cronològic de de la 2a República fins a la deportació.

També cal destacar la xerrada que en Tomàs i en Llibert, fills de dos republicans que van morir a Mauthause, van fer al Centre pels nostres alumnes.