GEOMETRIA

Els alumnes de 2n C han realitzat un projecte durant dues setmanes a les hores de matemàtiques, en el què basant-se amb dues formes geomètriques han construït una ampolla de colònia amb materials reciclables i han muntat una mini campanya comercial per tal de vendre el seu producte, realitzant també els càlculs de l’àrea i el volum.

Inicialment se’ls hi va va passar una presentació on se’ls explicava com funcionava una campanya comercial, donant-los idees per a què posessin nom a la seva marca de colònia.  I també se’ls va passar un vídeo de com Gaudi, en la Sagrada Família, integrava la geometria basant-se en les formes que es troben en la natura.

El resultat ha estat prou bo i els alumnes han gaudit molt podent fer les matemàtiques d’una forma més manipulativa i integrada a la realitat que els envolta.