El passat 4 d’abril tot l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Ramon de la Torre, acompanyats pel professorat, gràcies a la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Torredembarra, va poder gaudir de les activitats organitzades per  la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera, situada al peu del Parc Natural del Montseny.
 Després d’un bon esmorzar, els alumnes acompanyats de monitors van poder gaudir d’una jornada diferent per tal de treballar la intel·ligència emocional, els valors, el companyerisme, el treball en equip, la comunicació positiva, l’empatia, el respecte, la promoció de la pau i la lluita contra la violència i fer una revisió del curs a nivell emocional.
Van fer consciència de tot allò viscut al llarg del curs per tal de trobar les eines que els permeteren saber on són i cap a on volen anar per tal d’aconseguir uns bons objectius i esdevenir uns bons ciutadans.
L’objectiu de l’Institut Ramon de la Torre és la formació integral dels nois i noies perquè esdevinguin persones responsables, amb valors i intel·ligència emocional; a la vegada que competents en les habilitats socials i personals, que els permetin incorporar-se profitosament a la societat i al món laboral, de manera que puguin aconseguir un benestar tant individual com social.
Realitzar activitats com aquesta fomenten diferents habilitats essencials en l’alumnat i treballen aquest objectiu.
Llegim algunes valoracions  dels participants quan en finalitzar la jornada els van preguntat: “Què t’emportes d’aquest dia?”

Marta de 1r ESO A “ vam aprendre a posar-nos al lloc dels altres”.

Àritz de 1r ESO D “ Les tirolines van ser un premi genial.”

Hèctor de 1r ESO A“ VAm aprendre a coordinar-nos per a un bon treball en equip.”

Roger de 1r ESO A “ Vam realizar activitats per potenciar el companyerisme i la confiança.”

Berta de 1r ESO B “ Vam fer moltes activitats que ens van agradar molt.”