TAPS SOLIDARIS – PROJECTE 2015-2016

Aquest curs el nostre centre ha col·laborat ambl’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona “La Muntanyeta”.

És una entitat sense ànim de lucre, fundada el 1977 i dedicada a l’atenció integral de nens i adults afectats de paràlisi cerebral o altres encefalopaties de tractaments semblants. El seu fi és l’assistència, l’educació, la protecció i la recuperació de persones afectades per aquests tipus de malalties. La Muntanyeta és l’escola on es desenvolupa aquest projecte.

Els beneficis de la recollida de taps de plàstic es destina a l’adquisició dels materials sanitaris i educatius necessaris en el desenvolupament de  les activitats de l’Associació.

Els alumnes de Religió han estat els encarregats, un curs més, de gestionar totes les activitats al voltant de la recollida solidaria. S’han fet dues entregues de material. Una al mes de novembre i l’altra a final de curs, arribant als 400 kg.
1 TAP = 1 SOMRIURE
 400 KG = 400.000 SOMRIURES