INTERCANVI

El passat dimecres 24 d’octubre els nostres companys d’intercanvi van finalitzar la seva estada entre nosaltres. Després de celebrar un sopar de comiat amb els nostres alumnes i les seves famílies respectives amfitriones, els alumnes del Gymnasium Überlingen van marxar en tren a Barcelona, no sense acomiadar-se entre abraçades i llàgrimes dels nostre alumnes. Durant el dia van fer les darreres visites i al vespre van agafar el vol de tornada a casa.

Malgrat la tristesa del comiat, ban aviat començaran els preparatius per engegar la segona part de l’intercanvi i organitzar-ho tot pel viatge a Alemanya, que tindrà lloc a començaments d’abril.

Moltes gràcies als alumnes, a les seves famílies i a tothom que ha fet possible que un any més l’intercanvi sigui un èxit.

Vielen Dank, wir sehen uns wieder im April.!!