CASTANYADA

Un any més, els alumnes de 4t d’ESO preparen una jornada lúdica per a tota la comunitat educativa: La Festa de la Castanyada. Aquesta tindrà lloc el dia 31 d’octubre a l’institut.

Durant la setmana del 22 al 26 d’octubre:

els alumnes de 4t vendran Tiquets (castanyes + xocolata + activitats per 1r, 2n i 3r d’ESO), al preu de 3€ (veure arxiu adjunt).
posaran una paradeta al pati on els vostres fills i filles podran reservar i pagar els entrepans (1.75€) i la coca de sucre (1€) (veure arxiu adjunt).

Recordem que la màquina de vending instal·lada al centre, no serà operativa aquest dia.

1r, 2n i 3r d’ESO faran classe normal les tres primeres hores i han de portar el material necessari per a treballar. Després faran activitats. Qui no tingui tiquet, haurà fer deures a l’aula i no podrà fer les activitats.

Els ensenyaments postobligatoris faran classe normal, però tindran una “fila ràpida” per poder recollir les seves castanyes i xocolata.

Esperem que tots col·laboreu en aquesta Festa i us recordem que per la tarda els alumnes de 4t estaran venent castanyes a la plaça de les Monges. Sereu sempre benvinguts!