XERRADA H2O

L’alumnat de 2n curs del CFGM GAD, va participar dimarts dia 9 de març en una xerrada informativa oferta pel col·lectiu H2O,  des del seu Espai Jove de Salut, punt d’informació on s’assessora i es facilita informació a tots els joves sobre sexe segur, trastorns del comportament alimentari, alcoholisme, drogodependències i afectivitat sexual.

La xerrada, a càrrec del Sebas González,  va girar al voltant de 3 temes:

sexualitat

• mètodes anticonceptius, la píndola de l’endemà, l’orientació sexual, les primeres vegades, les infeccions de transmissió sexual, les relacions de parella…

drogues

• efectes i conseqüències de les drogues, de les substàncies, de les addiccions que poden produir, de com reduir riscos i, també, de la legislació relacionada i de recursos que interessen. El més important, plantejar-se la pregunta: Per què es consumeix?

vih/its

• les principals infeccions de transmissió sexual, com el VIH, i explicació de a què es deuen, les pràctiques de risc, la prova del VIH, la profilaxis post exposició, entre d’altres coses.

Durant tota la xerrada, El Sebas va mantenir un ambient distes i participatiu i alhora va despertar l’interès de tot l’alumnat, desmuntant mites i aclarint conceptes que sovint per manca d’informació tenim malentesos.

Agraïm tota la informació rebuda

Tutoria de 2n GAD