VIDEOCONFERÈNCIA: FINTECH I LES CRIPTOMONEDES

Just abans de Setmana Santa hem participat en una videoconferència sobre el significat de fintech i sobre el que són les criptomonedes. Organitzada per l’institut d’estudis financers, els alumnes de 4t que fan economia han participat juntament amb altres centres de Catalunya. El ponent, Eloi Noya, ha sigut molt clar en la xerrada.

Algunes opinions dels alumnes:

«La videoconferència va estar molt interessant, vaig conèixer aplicacions que desconeixia, tant per invertir com per estalviar. Laura Cornet 4tE»

«La videoconferència ha estat entretinguda, però hi ha hagut parts en què no he entès del tot. Encara i tot, hem adquirit més coneixements sobre les criptomonedes. Karina Cristea 4tC»

«Primer ens ha explicat diferents apps per estalviar i gestionar els nostres diners, i després diferents maneres d’invertir: diferents tipus d’inversions i entre elles les criptomonedes. Berta Gutierrez  4tA»

«No havia sentit a parlar del Crowdfunding i trobo que és una bona manera d’invertir i d’ajudar a altres emprenedors i a més a més, està a l’abast de tothom. Adrià Pi 4t A»

“La xerrada va anar sobre les criptomonedes, ens va explicar què era el fintech, i ens va resoldre els dubtes que tenim per sobre. Ens va aconsellar sobre les inversions i com es podien fer, a on seria millor invertir i per què. Va ser una xerrada molt completa i entretinguda. Almudena Rivero 4tA”