V Jornades Esportives a la Platja

Els dies 18 i 19 de maig van tenir lloc les V Jornades Esportives a la Platja organitzades pel Pla Educatiu de Torredembarra.

En aquestes jornades l’alumnat de 6è de les escoles del municipi i l’alumnat de 1r de la ESO dels dos instituts de Torredembarra es reuneixen a la platja per dur a terme una sèrie d’activitats físiques per tal de treballar la cohesió, la cooperació i el treball en equip.

Aquestes activitats compten amb la col·laboració de diferents entitats com Felfree (Escola de Balls Urbans a Torredembarra), Anura Fitness Club, Tennis Torredembarra, Cross itt Torredembarra, Club Futbol Platja Torredembarra SCB Salomo (Bitlles catalanes), Apolo Club Esportiu i Sorea.

Amb aquesta activitat saludable també és fomenta el pas favorable de primària a la secundària de l’alumnat més gran de les escoles de Torredembarra.