Sortida empresa Disano

L’alumnat del CFGS d’Administració i Finances, hem visitat l’empresa Disano, a Roda de Barà, relacionada amb el Mòdul de Gestió logística i comercial.
El seu director de logística, l’Andres Sancho, acompanyat de dos operaris del magatzem, ens han fet una molt pràctica i entenedora xerrada del funcionament del magatzem.
Es treballa amb alts estàndards de qualitat, tant en el muntatge com en la selecció dels materials
Té un magatzem automatitzat, que hem tingut la sort de poder veure en funcionament, i que és fruit del disseny i les idees de millora continua per que pugui funcionar amb zero paper, amb programes i aplicacions que optimitzin la seva gestió.
Agraïm la bona disponibilitat de les persones que ens han atès en la visita i en la ruta per les instal·lacions.
Alumnat de CFGS AiF