Sant Jordi 2013

Sant Jordi a l’Institut!

El proper dia 23 d’abril hem preparat un seguit d’activitats per celebrar el dia de Sant Jordi.
Programa:

9.00 – 11.30: Marató de lectura de contes i llegendes del món. La temàtica d’aquest any està relacionada amb el Projecte “A Plural World” que hem iniciat aquest curs. Per aquest motiu la lectura es realitzarà en anglès, català, castellà, francès i alemany, entre altres llengües.

12.30 – 14:30: Acte central Sant Jordi 2013. Aquest acte aplega diferents activitats: concert del conjunt instrumental i coral Amalgama, petites representacions i lectura de textos per part dels alumnes i lliurament de premis del Concurs Literari de Sant Jordi.

A més, us fem la presentació oficial del punts de llibre que han estat seleccionats per representar aquest any la festa de Sant Jordi al nostre centre. Els punts de llibre han estat realitzats pels alumnes de la matèria de Visual i Plàstica de Quart de la ESO coordinats per la seva professora Marta Martí.

Els artistes són, per ordre, Carlos Pavón, Daniel Pinilla, Raúl Salmerón i Francisco Uceda. Esperem que us agradin i que disfruteu de la diada de Sant Jordi!