L’Angel Burgas ens visita

El passat dia 20 de febrer, ens va visitar a l’institut l’Àngel Burgas, autor del llibre llegit al primer quadrimestre en 1r d’ESO  anomenat El club de la cistella” i l’autor de més llibres amb temàtica per adolescents.

Després de la seva presentació, realitzada per un grup d’alumnes, l’autor ens va explicar com és el procés per escriure un llibre, com i quants llibres ha escrit i de què tracten cadascun d’ells.

Ens va parlar de com són els personatges, física i psíquicament, dels seus sentiments i fins i tot ens va confessar que alguna vegada s’ha inspirat en  algun alumne real que ha tingut en el passat quan era professor.

Al finalitzar la xerrada, vam poder preguntar-li tots els dubtes sobre ell, sobre els seus llibres i sobre els pròxims que farà.

Ens ha semblat una activitat molt interessant i ens ha agradat molt la seva visita.

Algunes opinions dels companys de classe:

“Molt interessant el que ha dit” (Paula).

“És important que vingui l’autor del llibre llegit a classe per així conèixer el perquè del que escriu i explicar a quell que vulgui escriure de major” (Nabil)

“El llibre m’ha agradat molt” (Imane)

“El llibre és molt original i l’autor molt amable” (Sageda)

“L’autor m’ha semblat molt bona persona” (Oscar)