Jesús, el nostre policia

Jesús Molné ha estat l’encarregar de l’educació viària a Torredembarra des dels inicis. El curs 20-21 es va jubilar i l’alumnat de 2n ESO D va tenir l’oportunitat de gaudir de la seva última xerrada al nostre centre. En aquella ocasió el Marc Abellán i l’Alejandro Jiménez li van dedicar unes paraules i la directora, la Cristina Fernández, li va fer entrega d’un ram de flors com agraïment per la seva gran tasca i dedicació.

La setmana passada va tenir lloc a l’ajuntament el seu comiat oficial i com no podia ser d’altra manera no vam faltar. En aquesta ocasió van acompanyar a la directora dos alumnes de batxillerat, la Maria Jáquez i l’Alejandro Andrades que li van fer entrega d’un detall de part del centre amb unes imatges de les seves xerrades i un petit escrit que li havien dedicat els alumnes.

Li desitgem tota la felicitat del món en aquesta nova etapa, moltes gràcies Jesús.