ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Roger Peris Margarit
Per a nosaltres formar part del Consell Escolar es una oportunitat molt especial per poder participar en millorar les expectatives de l’Institut i prendre decisions amb els altres companys, professors, pares i altres membres de la Comunitat Educaiva. I entre tots poder assolir la millor forma de gestionar l’Institut.

Nosaltres ens vam presentar a la candidatura com els nostres companys de primer i segon d’ESO. Vam escollir poder presentar-nos perquè volíem saber més de l’institut i conèixer noves experiències formant part del Consell Escolar.

Vicky da Silva Prestini

Els nostres companys ens han escollit i nosaltres estem agraïts de què ens volguessin com a membres del Consell Escolar. Es possible que ens escollissin perquè pensen que nosaltres farem una bona feina, i no us decebrem.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM, I AL CONSELL ENS VEIEM AVIAT!